#1 Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Ifølge møller heter styreenheten i bilen min 1C0 959 799 B 085, (05MOD 1.9tdi 4-motion stv, uten kupeovervåkning) Har funne en brukt en som heter det samme, bare det ikke står 085 til slutt, men hva er egentlig forskjellen på de? Den kommer fra en 04mod samme bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2015 085 tilhører ikke delenummeret, så enheten du har funnet har samme delenummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2015 Flott, da satser jeg på den passer Møller skulle ha over 5000kr og en brukt ligger på rundt en 1000-lapp, så verdt å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2015 Da har jeg fått tak i og montert en ny brukt styreenhet fra en 04mod highline i min 05mod exlucive, og var kun å programere fj.styring på nøklene, så virket alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...