#1 Skrevet Januar 5, 2015 Heisann! Jeg skal åpne en motor nå i vinter og i den forbindelse får jeg nok lyst til å gjør reint litt. Jeg harì ikke lyst til å bruke stålbørste eller sandblåsing. Er det noen her på forumet som vet om noen som holder på med vapour/aqua blasting? Dette er poppis i statene og England, men jeg har ikke sett noe her hjemme i Norge. Noen som vet? Vennlig hilsen Per-Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2015 Ultralyd er vel like greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2015 Ultralyd er fint til greier som sitter i kriker og kroker, men ikke så bra på å fjærne flere årganger med brent olje og oksydasjon. Det er reingjøring på utsiden jeg tenkte å bruke vapour blast til. Ellers takk for raskt svar☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2015 Jeg kom over en side hvor det så ut som om man kunne få kjøpt tørris til å blåse med. Mulig de kan utføre for deg også. http://www.maler.no/c-65-Salg-av-bl%C3%A5semedia---materialer.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2015 Takk for tipset Joachim. Jeg har lagt inn en tråd på Porsche forumet også. Linken du ga meg gir mange fler alternativer. Tørris, soda og enda et par alternativer. Kurant at det ikke er så langt å kjøre �� j poster tipset ditt på Porsche forumet også. Det er nok en del som er interessert der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...