Anbefalte innlegg

Starter lett kald, men må kinnes 3-4 ganger når varm, noen ganger mer. noen som kjenner problemet evt løsningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest av feilkoder?

Mulig det kan være fordelerpumpen som begynner å bli sliten,eller noe enkelt som en temperaturføler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen var for dårlig batteri, starteren drar for sakte rundt og da vil den ikke starte når den er varm tydligvis, nytt batteri og full fart på starteren og i gang med det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig løsning da: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks at det bare var batteri. Jeg hadde samme problem. Byttet batteri uten bedring. Dysene var utslitt. Måtte overhale alle dysene: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var easy fix det der, da har jeg bare igjen de satans kjøle viftene som starter når de har lyst å går til batteriet er tomt!: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk temp giveren som står på radiatoren. Enkel å teste. Er bare å kortslutte to poler for å se om viftene går i halv eller full fart.

Jeg tror det er slik på den også som på stort sett alle andre Audier.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.