#1 Skrevet Januar 6, 2015 Selger originalradioen til min Polo 6R (Originaldelenummer 3C8 035 195 B) Kun brukt i noen få måneder før jeg oppgraderte til et annet apparat. NB! Må hentes, sendes ikke. Bud over 5000,- vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2015 Ingen som vil oppgradere til original DAB+ radio? Har selvfølgelig koden til apparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2015 Er det bluetooth på denne? Om det er så byr eg 3000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2015 Er det bluetooth på denne?Om det er så byr eg 3000. Den har støtte for Bluetooth, men det sitter ikke i apparatet. (Det er en egen enhet i bilen) Minstepris er 5000,- Får jeg ikke det så legger jeg den bare på hylla til bilen skal selges en gang i fremtiden. Her har du en indikasjon på hva nyprisen er... http://www.bilkomponenter.no/products/rcd-510-dabdab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2015 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2015 Til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...