Ettermontere Cruise-control Passat 3bg 05mod 1.9 tdi

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Cruisecontrol-hendeler på ebay, men er det en spesiell type jeg må ha til min 1.9 tdi i forhold til f.eks bensinmotorene? Eller passer ettermonteringssettet alle motorene? Noen som har montert dette i en Passat 3bg 1.9 tdi før?

Er det bedre å handle originalt på møller med vacn-rabatt? Isåfall hvor dyrt er det iforhold til ebay?

Fant en guide til A6, regner med det er veldig likt på passat.

Har hørt det er noen som har fått feil med "steering angle sensor" i ettertid, dvs esp osv.... Har også hørt at det kan være litt trøblete å få puttet "stikkene" på ledningene inn i den hvite kontakten under ECU.

Har veldig lyst på cruisecontrol, og hadde sikkert klart dette selv, men mangler VAG-COM.

Og for å være på den sikre siden, ville jeg gjerne fått hjelp av en person som har gjort det før.

Så derfor lurte jeg på om noen i nærheten av Telemark/Vestfold som har gjort det før, kunne hjulpet med montering, selvfølgelig mot betaling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.