#1 Skrevet Januar 7, 2015 Har en 2014 Amarok med VW T91 fjernkontroll fra webasto. I den forrige Amarok'en (2010) hadde jeg og webasto, men med en fjernkontroll som ligner mer på T100 HTM Er det mulig å bruke T100 HTM fjernkontrollen med OEM VW Webastoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2015 Har en 2014 Amarok med VW T91 fjernkontroll fra webasto. I den forrige Amarok'en (2010) hadde jeg og webasto, men med en fjernkontroll som ligner mer på T100 HTM Er det mulig å bruke T100 HTM fjernkontrollen med OEM VW Webastoen? http://butlertechnik.com/download/6u/Webasto_Telestart_T91_T100_HTM_Installation_Instructions.pdf Alt i kittene er likt utenom en temperatursensor som kommer i tillegg på t100 fjernbetjeningen. Vil tro at det er noe som kan ettermonteres i tillegg til det orginale Styreenheten er jo helt lik den orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2015 http://butlertechnik.com/download/6u/Webasto_Telestart_T91_T100_HTM_Installation_Instructions.pdf Alt i kittene er likt utenom en temperatursensor som kommer i tillegg på t100 fjernbetjeningen. Vil tro at det er noe som kan ettermonteres i tillegg til det orginale Styreenheten er jo helt lik den orginale. var noe lignende jeg såpå noen andre forum og når jeg satt og søkte. her er svaret jeg fikk fra webasto...ganske kontant. Hei, Du vil aldri kunne bruke HTM 100 til din bil, eneste mulighet for noen annen fjernstyring er Thermocall TC3 ( telefon løsning) Beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2015 var noe lignende jeg såpå noen andre forum og når jeg satt og søkte. her er svaret jeg fikk fra webasto...ganske kontant. Hmm, snodig. Mulig det ikke går å koble inn det esvt adapteret på orginalt ledningsnett da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...