#1 Skrevet Januar 7, 2015 Har prøvd å ladde batteriet på min Q5 med en standard 12v lader fra biltema, men har ikke oppnådd full spenning. Lurer på om man kanskje bør prøve en lader med høyere ampere? Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2015 CTEK har ekstremt gode ladere. Jeg har en Zafir 100 kjøpt på Jula (direktelink) og dette er en smartlader som kan brukes som 12v strømkilde, til vedlikeholdslading etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2015 Jeg har CTEK M300. Flott lader som fungerer til det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2015 Har prøvd å ladde batteriet på min Q5 med en standard 12v lader fra biltema, men har ikke oppnådd full spenning. Lurer på om man kanskje bør prøve en lader med høyere ampere? Noen som har noen tips? Hvor høy blir spenningen på batteriet da, siden det ikke er fulladet? De fleste enkle ladere har en tendens til å overlade batteriet, hvis de står på for lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2015 Spenningen kom opp til ca 75%. Har nå funnet ut at laderen er for liten. For lite ampere/ah... Takk for gode innspill. Skal sjekke ctek! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...