#1 Skrevet Januar 7, 2015 Lurer som overskriften sier på dette. Har en 2013 Sharan med fjernbetjent Webasto, men kunne godt tenkt meg en utvidet App-styring lik den feks Volvo har med sitt "Volvo on Call" system. Er dette noe som det jobbes med skal tru? Og vil det bli mulig å oppgradere våre "gamle" biler til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2015 Ingen som vet? Da må jeg vel ta turen innom forhandleren min og spørre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2015 Spør i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2015 er mulig å ettermontere,noe ala dette settet(ikke sjekket noe delenr mot bil,er kun som info) http://www.ebay.de/itm/Standheizung-Webasto-Thermo-Call-TC3-GSM-Telefon-Telefonaktivierung-Handy-Funk-/200717035370?pt=DE_Autoteile&hash=item2ebbaae76a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...