#1 Skrevet Januar 8, 2015 Motoren e då ein 2001modells 2.3l 10V VR5/V5 Wiseco stempler 8.5:1 H profil råder Custom laget Short runner innsug, med fuel rail. Custom laget Turbogrenrøyr med V-band flens. Toppen er portert med sterkare fjører, titan retainers Fekk med ett sett 264/256 kammer, og ett sett 248/242 3.5" downpipe ferdig tilpasset Golf MK4 Garrett GT35 1.03ar med rustfritt Tial eksoshus, med på sveist flens for 38mm Tial wastegate. LITE brukt, blir ikke svart på fingen når mann tar inni eksoshuset. Wastegate følger ikke med. Er det som står i annonsen som følger med. Passer i Vw MK2, MK3, MK4, da den er akkuratt lik som VR6 12V, utenom den mangler 1syl, og 2ventiler. Pris 45.000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2015 Dette er virkelig billig, løp og kjøp people! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2015 Billig! Finnes det bremsepapirer på motoren? Ikke at jeg skal kjøpe med det er jo kjekk info å ha med i en motor salgsannonse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2015 Denne prisen går det ikke ann å prute på! Grunnen den lave prisen, er att jeg vil ha den vekk fortest mulig, da jeg har ALT for mye deler som tar opp plass som jeg plutseligt ikke lenger har! Her er en prosjekt tråd til han jeg kjøpte den av http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3967696-VR5-STAGE-6-137Mph-trap-is-not-enough 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...