#1 Skrevet Januar 8, 2015 Opplever en sjelden gang at Rs2´n ikke vil starte. Har søkt en del, men finner ikke noe med akkurat samme symptomer. Det som har skjedd en 4-5 ganger ila de siste mnd´ene, er at starteren ikke vil gå irundt, innslaget slår ikke. Startmotoren er ny og batteriet er forholdsvis nytt og er jevnlig ladet opp. Har lest ut feilkoder, ingen som har noe med dette å gjøre. Har søkt en del og lest om at bakstykket på tenningslåsen er en kjent kilde til akkurat en sånn feil som jeg opplever. Har tenkt å bytte denne, men tenkte å spørre litt om tips her først. Tviler litt på at det er tenningslåsen som fjusker for når jeg først har feilen kan jeg vri på nøkkelen 100 ganger uten at det er antydning til klikk ifra startmotoren Bilen min har alarm, som jeg tror er original?? Denne fungerer ikke når jeg låser bilen ifra førerdøra, men når jeg låser den ifra passasjersiden hører jeg en liten tute lyd ifra venstre baksjerm. Har alarmen noen innvirkning på startkretsen på bilen? Det jeg har prøvd når jeg får feilen er at jeg har tatt av + pol på batteriet en liten stund og da starter den. Og når den står ei stund virker det som det blir av seg selv etter en stund. Feilen kommer såpass sjeldent, så jeg har ikke klart å se noe tydelig mønster på når dette skjer eller hva som trigger det. Noen som har noen gode tips for hva jeg kan prøve? eller er det bare å kjøpe nytt bakstykke til tenningslåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...