#26 Skrevet Juni 8, 2005 Nei ikke lakk leppa! Jeg har Jetta med bare 40mm senk og leppa mi har smakt asfalt noen ganger for å si det sånt. Men VW skal ha ros for å lage plast som tåler bank! Men å røyke i bilen!!! det burde vært forbudt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 8, 2005 Nei ikke lakk leppa! Jeg har Jetta med bare 40mm senk og leppa mi har smakt asfalt noen ganger for å si det sånt. Men VW skal ha ros for å lage plast som tåler bank! Men å røyke i bilen!!! det burde vært forbudt..... får jo ikke røyke noenplass lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 8, 2005 Synes du ikke det er herlig å gå på et røykfritt utested da? Tror vi må sende et tips til Høybråten om røykeforbud i biler (spesiellt VAG). Ødelegger biler inni trafikkfarlig er det og..... Men nå skal vi ikke ødelegge tråden din mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 8, 2005 Synes du ikke det er herlig å gå på et røykfritt utested da?Tror vi må sende et tips til Høybråten om røykeforbud i biler (spesiellt VAG). Ødelegger biler inni trafikkfarlig er det og..... Men nå skal vi ikke ødelegge tråden din mer. For og si det slik, jeg har ikke hatt foten innenfor ett utested siden røykeforbudet kom. men nok off topic, får slette disse postene etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...