#1 Skrevet Januar 9, 2015 Noen som har hengerfeste til golf mk1 å selge i Drammen eller omegn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2015 Ingen som har eller vet om noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2015 joda, har som sitter i bakfanger. Men har et fraktproblem som du nevner:) får du ikke tak i ny? mekonomen eller biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2015 Finner nytt til golf 2 men ikke til einser dessverre... Hm, Tromsø ja. Hvor mye forlanger du eventuelt visst jeg finner frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2015 Har du reg nr på bilen? Kan sjekke med om du har i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2015 DD71683. Golf 1 typ 17. Dem er ikke akkurat hjelpsomme når det kommer til sånn bil. Jeg vet thule har/ har hatt for ikke så lenge siden, men ingen av utsalgsstedene gidder sjekke for bilen står ikke i lista dems... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2015 Jeg har sendt mail til leverandøren vi bruker på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2015 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2015 Men leverandør har sjekket med Tyskland . Det er ikke hengerfeste til denne bilen. Det er kun få veteranbiler det eksisterer til dessverre og din er ikke en av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2015 Takk for at du sjekket i allefall Jeg får fortsette å lete etter et brukt et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...