#1 Skrevet Januar 10, 2015 Halloen. Har nettop ribba en 92mod S4 2,2TQ Avant. Selger unna det jeg ikke har bruk for selv. Send melding om deleforespørsel, eller send en sms på 47265882. Lister opp NOE av det jeg har liggende, som ikke er solgt. Komplett Motor, veldig bra stand, km 220341km - 6000,- eller bud! Girkasse, 6trinns manuell fra 2,5tdi, veldig bra stand, 5000,- eller bud! Bakstilling, komplett med bremser, diff, drivaksler osv - 5000,- eller bud! (Bakstilling kan også selges del for del) Fjerbein forran fra S6, komplett med bremser osv - 3000,- eller bud! Komplett strøkent intreiør, sportsstoler i grått stoff med quattro logo, ink dørtrekk - 2000,- eller bud! Delene ligger i Trondheim, men kan være behjelpelig med frakt av deler. Annet en dette har jeg somsakt nesten alt til S4/S6 Send meg en melding om du trenger noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2015 PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...