Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om ledningsnettene fra de forskjellige 1.8t motorene passer overens?

Kjøpte meg en AGU motor fra en 4 GTI nettopp som skulle være med ledinger, men selger hadde vært uheldig å kastet dem...

Er det da slik at jeg MÅ ha fra en Golf, eller vil det funke med ledninger fra Passat, A4, A3 osv...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske likt. Noen forskjeller vil det være om du tar fra andre biler. Beste er vel om du tar fra TT, a3 eller golf. Med tanke på lengde på kabler og slikt, og de er vel mest lik.

Kommer litt an på om det er med eller uten sekundær vannpumpe, VVT og ny/gammel type kontakter på diverse følere. Noen av nettene har jeg sett har hatt litt forskjellige stikk på enkelte ting. Dette er vel mest på s3 vs a3 og 180hk vs 225hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo gode nyheter.

Planene er å gjemme alle ledningene, så lengder og slikt blir ikke noe problem da det sikkert må gjøres uansett.

Den skal i en 2er Golf, så jeg tar bort alt utstyr som ikke må være der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Bare si ifra om du trenger deler til 1.8t. Har det meste.

Har en del deler til ledningsnett. Komplett nett til dyser og coiler. Fra 2.0. Da får du med slik plast deksel rundt ledningene, gir et fint utsende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.