SOLGT 2010 Passat 2.0TDi DSG 4motion (Biscay Blue) med mye utstyr

Anbefalte innlegg

Etter at guttungen hadde tegnet ei "flott" tegning på hele venstresida av bilen, og jeg fikk ei stressa dame i en Toyota på tur ut fra en parkeringsplass i julerushet rett i høyresida, så har jeg nå fått lakkert opp neste hele bilen.

Selv om både jeg og fruen er VELDIG fornøyd med den så har jeg rett og slett ikke hjerte til å beholde den nå som den ser mer eller mindre helt strøken ut igjen.

Det er bare et spørsmål om tid før en av ungene gjør et eller annet igjen, og det unner jeg ikke bilen.. (Eller meg selv for den del..)

 

Jeg kjøpte bilen av Sulland på Bardufoss, der var det adm.dir som hadde hatt bilen, og den hadde gått 43000km da jeg kjøpte den.

Bilen har nå gått ca 112 000 km.

Det er en helt fantastisk bil å kjøre, og den gjør seg alltid bemerket når den er på tur

Har blitt stoppet av bilinteresserte mer enn en gang

 

Bilen har alt utstyr som en Highline Passat har og i tillegg blant annet:

 

- R-line styling originalt

- Oppvarmet frontrute

- Webasto

- Adaptiv cruisecontroll ( automatisk avstandsregulering til bilen forran)

- Adaptive kjørelys (lysene følger når man svinger)

- Avtagbart hengerfeste

- Integrerte barneseter

- Premium bluetooth handsfree (mulighet for å spille musikk fra mobiltelefon for eks.)

- Hevet og forsterket understell (30 mm høyere enn en vanlig Passat)

- Ryggekamera

- Dynaudio anlegget

 

Reklamasjonsrett på bilen mot VW til mai 2015.

 

Jeg har fjernet emblemene på bakluka og erstattet disse med et originalt R-emblem. Har også montert R-emblem i grillen forran.

I tillegg har jeg montert vinge, satt på originale krommede enderør, byttet til LED-park og tåkelys, samt kodet om baklysene slik at det kun er LED-ringen som lyser og ikke bremselysene. Har også modifisert baklyktene til "Skyline-baklykter", med tåkelys på begge sider, ryggelys på begge sider og parklys også i de indre lyktene.

 

16" vinterfelger med Nokian Hakka 8, kjørt en og en halv sesong.

 

18" sommerfelger (originale VW Omanyt-felger) med et år gamle sommerdekk.

 

Det eneste jeg vet er å utsette på bilen er at en av de små terroristene har sparket av dekselet over 12v uttaket i baksetet, og koppholderen til venstre forran ikke er helt som den en gang var.. Den fungerer, men stopper ikke der den skal så den kan være litt lunefull.

 

Kunne ha skrevet mye mer om bilen, men ved interesse er det bare å ta kontakt!

Legger ikke ut mobilnummer og epost adresse her, men send meg en PM om dere vil ha noen av delene

 

Prisantydning 280.000,- ferdig registrert og med årsavgifta for 2015 inkludert.

 

Innbytte er aktuelt, minimumskravet er 4x4 :) Audi står høyt oppe på ønskelista igjen, både B4 og C4 er veldig interessant, men alt er av interesse til riktig pris. Typ85 både coupe og 90, samt S2/4/6 er også gode kandidater.

I stedet for å skrive prisklasse på innbyttebilen så vil jeg heller si at minimum mellomlegg fra innbytters side må være 200.000,-

 

Legger ved noen bilder her i tråden, legger ut nye når jeg har henta bilen fra lakkering i løpet av neste uke.

Bare for å ha nevnt det allerede - så har jeg fjernet den lastebesklyttelsesplata i stål. Den lagde riper i bakluka dessverre.

Front.jpg

Bak.jpg

Vinge.jpg

Ryggekamera.jpg

Dynaudio.jpg

Barneseter.jpg

Temp3.jpg

Temp2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å løfte denne igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs :)

270.000,- for klubbmedlemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.