#1 Skrevet Januar 12, 2015 Har en kompis som plutselig fikk veldig fjusking og nykking på sin golf 5 gti har coilene vært ett problem på disse? Kan det evt være drivstoffproblem har hørt noe om en ventil som blir slitt i høytrykksystemet noen med kjennskap til det? Vi er takknemlig for tips i riktig retning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2015 HPFP (høytrykkspumpa til bensin) kanskje? Om ikke så kan det kanskje være sprekk i en membran på en ventil som sitter på turboen: Hentet fra tråden til Aardal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2015 Husker iallefall at coilene røk på min. Er sikkert denne du tenker på http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_V--2.0T/Engine/Fuel/ES1844095/ Vanlig at disse blir slitt og bør skiftes mellom 100k-150k km hvis jeg ikke husker feil. Ikke store jobben, og delen får du på møller for rundt 4-500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2015 Fikk nye coiler på min ifm en aksjon. Det får kompisen din sjekket hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2015 Coil, tennplugger, luftlekkasje, resirkventil, cam follower (se bilde over). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2015 Takker for svar. er det noen god måte å sjøl sjekke om det er coilene? Tennpluggene skal vist nok være byttet på forrige service. Han ville og ha de til å bytte camfolloweren i Tyskland i sommer ,men de ville ikke.. Eller de mente det var unødvendig. Den ble ikke sjekket heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2015 Fant feilen røren slangen som går fra innsuget og opp til toppdekselet hadde hoppet av oppe med luftmengdemåleren. Så det var quick fix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...