Anbefalte innlegg

Hva bil ble de for store for? Har 225 45 18 continental piggfritt, gått en halv vinter

 

 

Bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke for store i den forstand, er gal innpress. Trudde de var et 35.

 

Hvor mye mønster er det på de dekka og hva slags felger?

Nå er jo 245 ganske mye dyrere enn 225(500kr dekket).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke målt dem, men har gått lite, var nye Ifjord. kan såklart måle om du skulle være intr

 

min bil skal i utgangspunktet ha et 48 så er kanskje litt optimistisk for min del ?

 

Hva bli ble de for store på ? subbet ?

 

Kan være evn med på et lite mellomlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. det er a4, så mulig du får plass på a6. Vet ikke.

Prøvde en bak, visuelt så kan det se ut som om nedre del av gummien mot felgen kan treffe skjermen. Men er usikker.

Kjørte 500m med den ene felgen montert bak som sagt, da hørte jeg ikke noe subbing.

 

Hvis du måler dybden på mønsteret og at det ikke er billige Kina felger eller at felgene er skadet så kan jeg være interessert i å bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. det er a4, så mulig du får plass på a6. Vet ikke.

Prøvde en bak, visuelt så kan det se ut som om nedre del av gummien mot felgen kan treffe skjermen. Men er usikker.

Kjørte 500m med den ene felgen montert bak som sagt, da hørte jeg ikke noe subbing.

 

Hvis du måler dybden på mønsteret og at det ikke er billige Kina felger eller at felgene er skadet så kan jeg være interessert i å bytte

 

 

 

EDIT: Slettet bilde grunnet bytte ikke aktuelt.

 

Lykke til med salg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har ikke lyst til å bytte, da må det isåfall være et betydelig mellomlegg da mine er 100% strøkne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Slettet bilde grunnet bytte ikke aktuelt.

 

Lykke til med salg :)

 

Den er grei, takk for tilbudet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.