#1 Skrevet Januar 13, 2015 Noen som vet hvordan SPEC clutch stage 3 er og kjøre med? Har en 200 med spec stage 3, ikke satt i motor.. Hvordan er denne og kjøre med? Er en sachs fan, så er litt usikker på hvordan denne er. Noen erfaringer? Er jo 6-pucka sinter, men er jo med demping/fjøring så er kansje ikke så galt? Noe hardere pedal og litt humpete regner jeg jo med, men vil gjerne høre hva folk syntes. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2015 Hei Jeg kjører spec 3+ trykkplate og 4 pucka sinter uten fjøra senter.. syntest dette er behagelig å kjøre med. Kan ikke si jeg merker så stor forskjell fra da clutchen var helt original! Har forøvrig dårlig erfaring med spec sin lamell som har fjøra senter. Jeg opplevde at fjøra i lamellen røyk og kilte seg inn i trykkplata.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2015 Skal jeg gi den et forsøk da kansje? Om den ryker så bytter jeg bare, denne spec3'en var gratis (fikk den med en motor sprett ny) så er jo evt bare kjøre til det ryker hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2015 Det funker bra hos meg hvertfall.. 460 hk og 550 nm på hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2015 Som Morten kjører også jeg 3+ og trykkplaten som fulgte med, helt konge å kjøre med, hos meg ble faktisk pedalen lettere enn originalt så det var jo en overraskelse for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2015 Takk for svar! Da gjør vi en satsing på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...