#1 Skrevet Januar 15, 2015 Hei Jeg trenger å fikse ødelagte gjenger på min bil. For å slippe å skifte 2 stk nav vil jeg montere time sert? Wurth skal ha 1775,- + moms, det er med min konto. Syke priser. Men rimeligere enn å skifte nav. Noen som vet andre som fører dette i Norge? Det er vel M14*1,5 Jeg holder til i Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2015 Nav fra ebay må jo være en billigere løsning? Og mer holdbart. Evt så har vel biltema også dette, de kaller det helicoil :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2015 Helicoil og time-sert er ikke det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2015 http://www.skruvat.no/Helicoil-C792.aspx Kjøp Wurth sitt time sert kit. Kvalitet koster, og det er ikke såå stor prisforskjell.. Ellers er det vel kanskje mulig å betale litt for å låne/leie/kjøpe fra et lokalt maskineringsverksted hvis du trenger kun 1 eller noen få.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2015 Hvilken bil er det snakk om her, Joachim Aspen Nilsen? Evt så har vel biltema også dette, de kaller det helicoil :-) Uansett om Biltema hadde hatt, så er gjengene til hjulboltene fingjenget og ikke standard gjenget. Jeg kjøpte en gjengetapp i M14x1,5 hos Tools og fikk frisket opp eksisterende gjenger i navet på en A6 4B jeg hadde, det fungerte helt utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2015 Gjengene er borte vekk. Stikker bortom og handler nå. Kjekt å ha..... Får ikke håpe gjengene blir med ut igjen ved første hjulskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2015 http://m.ebay.com/itm/400687053296?nav=SEARCH med lager for 400 hadde ikke nøla engang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...