Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger å fikse ødelagte gjenger på min bil. For å slippe å skifte 2 stk nav vil jeg montere time sert?

Wurth skal ha 1775,- + moms, det er med min konto. Syke priser. Men rimeligere enn å skifte nav.

Noen som vet andre som fører dette i Norge?

Det er vel M14*1,5

Jeg holder til i Telemark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nav fra ebay må jo være en billigere løsning? Og mer holdbart. Evt så har vel biltema også dette, de kaller det helicoil :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helicoil og time-sert er ikke det samme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.skruvat.no/Helicoil-C792.aspx

Kjøp Wurth sitt time sert kit. Kvalitet koster, og det er ikke såå stor prisforskjell..

Ellers er det vel kanskje mulig å betale litt for å låne/leie/kjøpe fra et lokalt maskineringsverksted hvis du trenger kun 1 eller noen få..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om her, Joachim Aspen Nilsen?

Evt så har vel biltema også dette, de kaller det helicoil :-)

Uansett om Biltema hadde hatt, så er gjengene til hjulboltene fingjenget og ikke standard gjenget.

Jeg kjøpte en gjengetapp i M14x1,5 hos Tools og fikk frisket opp eksisterende gjenger i navet på en A6 4B jeg hadde, det fungerte helt utmerket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengene er borte vekk. Stikker bortom og handler nå. Kjekt å ha.....

Får ikke håpe gjengene blir med ut igjen ved første hjulskift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.