Problemer med dør audi a4 b8

Anbefalte innlegg

Hallo,har litt problemer med førerdøren min. Når jeg tar i dørhåndtaket å prøver å åpne så skjer det ingenting. Så jeg må gå på passasjersiden å åpne den. Er ikke hele tiden det skjer. Plutselig skjer det, er ganske irriterende. Så lurer på hva det er!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være wire fra utvendig håndtak til låsekasse som fryser. Men i de fleste tilfeller er det feil på selve låsekassen. Dette har jeg erfart på flere A4'er av denne modellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har akkurat samme problem som deg på en A4 Allroad. Venstre dør foran og høyre bakdør. Ikke mulig å åpen fra yttersiden når det er kaldt. Åpner jeg døren fra innersiden virker døren helt fin helt til den igjen blir låst. Da er det samme på nytt. Skikkelig irriterende!!

Hadde Audien inne på Sulland her i Tromsø i dag og de konstaterte at det var fuktighet i låsekassen på begge dørene. Måten å fikse problemet på er å bytte begge kassene. De hadde dårlig erfaring med opptørking, da problemet lett kunne oppstå igjen. Det var visst ingen lekasje som gjorde at fuktigheten kom inn i kassen. Måtte være kondens eller lignende...

Pris for å bytte begge kassene kommer på ca 8000,- KJIIIPT...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være en svakhet hos audi det her da, siden det er akkurat samme dører jeg har problem med. Men nå funker dørene fint så gidder ikke å gjøre noe med det. Hvis det koster 8000 kr;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel vært sånn siden 80-tallet.. Håpløst at de ikke har fikset det på alle de årene! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8000kr for 2 låsekasser!?????. Er det noe spesielt på A4 allroad som gjør at de er så dyre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8000kr for 2 låsekasser!?????. Er det noe spesielt på A4 allroad som gjør at de er så dyre

2-2500 pr stk og et par timers arbeid. Da begynner kronene å rulle vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.