#1 Skrevet Januar 15, 2015 Lekte meg litt med vagcom og kom over en logging av turbotrykket. Ser ut som bilen har litt lavt trykk, og det gjenspeiler seg gjennom hele registret. Eller er dette innenfor normalen? Bilen er i tillegg chip'et.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2015 Man kan vel ikke forvente det helt store trykket på 750omdr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2015 Lavt turbotrykk kan ha mange andre årsaker også, feks dårlig timet register, slitte dyser, tette katalysatorer, defekt luftmengdemåler, osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2015 Alt du nevner Steinar er i orden. Eneste som ikke er nytt er lmm. Men bilen går helt greit så tror ikke den er def. Ang timing så regner jeg med at jeg må velge motorkode og det turtallet som bilen selv legger seg på ved tdi-timing. Enten 1000 el 1200. Min var Spot on på midtre streken. Motor og hidden på 1200 rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2015 Ang tomgang, så ga jeg gass og bilen lå 0.4 under hele veien. Men har kanskje noe med for lite motstand? Ta en kjøretur og prøve kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2015 Ja, bygger relativt lite turbotrykk i fri. Ta deg en kjøretur å logg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...