#1 Skrevet Juni 6, 2005 Halle folkens drar opp igjend tråden med en grill fest hos meg. Hvordan er innstilingen til en sånn fest/hygge kveld. Det eneste som er sikkert er at det ikke kan/skal bli en rølpe fest og at det blir på melding her inne på forumet, kunn medlemer og ja selfølgelig kan partenere/koner/ektemenn/samboere bli med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2005 Dette høres ut som et veldig godt forslag.. Enten kommer jeg alene (så fremt man har fri) ellers så er man flink og klarer å overtale Maria på et vis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2005 Dette høres ut som et veldig godt forslag.. Enten kommer jeg alene (så fremt man har fri) ellers så er man flink og klarer å overtale Maria på et vis:) Er det sånn at du må overtale henne til å være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2005 Skal også høre med fruen om hun vil være med.. og får også se om jeg har råd til noe og drikke og spise.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2005 Er med jeg om det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Er det sånn at du må overtale henne til å være med? Tja, altså.. Hun føler ikke helt at hun passer inn blandt bilmennesker.. Men jeg klarte jo å dra med hu på Våler en hel helg så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 Er dette bare for Mjøsa eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2005 Er dette bare for Mjøsa eller ? dette blir bare for mjøs folk ja, Hvis det er noen intresse da, ser jo litt labert ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2005 Blir det noe av en sånn grillfest eller ? Vi kunne godt tenkt oss en skikkelig fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2005 blei ingen respons på dette derfor la jeg det på is. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...