#1 Skrevet Januar 17, 2015 hei.. jeg har en så og si komplett r32 motor til salgs..det mangler kun coiler så er den 100% komplett med alt.. motor og manuel girkasse har kun gått ca.24000km.. deler som følger med i pakka er: motor.. girkasse med overføring downpiper med katter drivakseler foran motorstyring instrumenter sikkert noe jeg har glemt men legger det til vis jeg kommer på noe mere: rolleyes jeg mangler kun coiler som sagt og ledningsnett så er det bare og sette den i en golf 1,2,3,4 el kanskje i a4 b5? pris for alt sammen:37000kr dette selges kun komplett og må hentes: vinke : tlf:91128586 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2015 -bumpi- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2015 opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2015 ingen som vil bygge seg grom golf 2 el 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2015 bumpi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2015 bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2015 står her fortsatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2015 -solgt- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...