#1 Skrevet Juni 6, 2005 Hva er en god pris på et nytt KW Senkesett m,gule koni til Audi A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2005 Jeg hørte på KW.. Eller om det var H&R ett sted i sarpsborg, og mener han sa 13.500,-. Det var da justerbart (trykk også sikkert) foran og bak. Men dette vil jeg mene er veldig dyrt igjen! Så om du finner noe til rundt 10 lapper (om justerbart), så tror jeg nok du kan være fornøyd. Er ingen ekspert, men Supersport settet jeg kjøpte fra Quality-Autoimport er jeg kjempe fornøyd med. Mye billigere en KW settet ble det også, men hvor mye røper jeg ikke.. Om det er snakk om bare senke fjører du skal ha tak så koster ikke dette rare greine. Men send mail til Kjartan på Q-A og hør, han ordner sikkert noe til deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2005 Jeg hørte på KW.. Eller om det var H&R ett sted i sarpsborg, og mener han sa 13.500,-. Det var da justerbart (trykk også sikkert) foran og bak. Men dette vil jeg mene er veldig dyrt igjen! Så om du finner noe til rundt 10 lapper (om justerbart), så tror jeg nok du kan være fornøyd. Er ingen ekspert, men Supersport settet jeg kjøpte fra Quality-Autoimport er jeg kjempe fornøyd med. Mye billigere en KW settet ble det også, men hvor mye røper jeg ikke.. Om det er snakk om bare senke fjører du skal ha tak så koster ikke dette rare greine. Men send mail til Kjartan på Q-A og hør, han ordner sikkert noe til deg! Takker Edvin! Kom over et billig (1200,-) Artec 40mm senkesett som jeg kjøpte. Tenkte på å kjøpe justerbart men nå gikk de pengene i felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...