Bilder av bakside av sikringsboks mk2 ce1 ?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en jetta mk2 som jeg nok en gang bytter ledningsnett i, jeg har bytta motornettet, da det gamle var FULLT i brudd. Men når jeg nå kobler opp igjen bak sikringsboksen, som forøvrig jeg har hatt helt utav, så sitter jeg igjen med noen ekstra ledninger... Det er også en strømpe med 2 gule ledninger som kommer bakfra, stikker opp ved panser åpneren, er merka med "2" og har ett stikk som er hvitt med 2 poler, en vannrett og en loddrett. Har også en lik ledning/stikk som kommer ut av det blåe store stikket, kommer fra dash og går til lysbryteren. Har undersøkt litt, å i denne "sokkelen" det står i (nr21 i stikket) som er til fjernlys. Logikken mtp fargene på ledningene og stikket så skal disse sammen, men har problemer med å tro det mtp at i i fra den blå går den ledningen til fjernlysa...

Skal alle jordkablene i plata til venstre for sikringsboksen ? Eller skal noen jordes i sikringsboksen ? Bilen starter forøvrig heller ikke nå, virker som om den ikke får gnist.

Hvis noen har noen gode bilder av baksiden av sikringsboksen, og litt rundtom der så hadde det vært fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den har jeg :) Tenker på et bildebilde liksom :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.