#1 Skrevet Januar 18, 2015 Hei, jeg har akkuratt chippet bilen min, turbotrykk går opp til 1,0-1,2 før den synker på høyere turtall. Noen ganger lader den bare 0,5 ca. Bruker orginal resirk dumpen.. Noen som har hatt det problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2015 Bytt resirk. Har du Orginal turbo eller bytte turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2015 Orginal turbo, byttet vacum slanger idag. Trykket ble stabilt ved 1 bar:) Men skal egentlig lade 1,3 ca. Har det noe med den orginale resirkventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2015 Den originale resikruleringsventilen holder ikke noe særlig over originalt ladetrykk (0,5-0,6 bar) slik jeg har forstått det. Bytt til f.eks Forge 007 eller 008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...