Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan forklare meg kor føleren til temp.måleren for kjølevatnet er på min 2,3 10v (NG)?

Evt. et bilde som viser det...

 

Har problem med kjølevannstempen på Coupèen min, går bare opp i nesten 80*c. Har skiftet termostat uten at det hjelpte, så eg tenkte å bytte føleren...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den store kontakten i blokka er bla. kjølevannstempen til instrument.

den sorte 2polte er til motorstyringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig takk for kjappe svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du...hvis du skal skru av det "huset" (braketten) som temp.føleren/giveren sitter i...VÆR forsiktig....eller (best tror jeg).. skru av alt rundt slik at du slipper å løsne de to boltene som holder den braketten til toppen.

Da kommer du til og kan skru ut føleren uten å knekke en av de boltene...slik jeg gjorde... : bh :: bh :: bh :

 

Skulle borre ut bolten..og det gikk greit helt til jeg surra inn en såkalt "grisepikk"....den knakk (selvfølgelig) og jeg måtte borre og gjenge opp ett nytt hull ved siden av det gamle...(Les: MASSE PEZ)..

 

Bare ment som et tips..Kan jo hende dine løsner fin-fint.. : vinke :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du...hvis du skal skru av det "huset" (braketten) som temp.føleren/giveren sitter i...VÆR forsiktig....eller (best tror jeg).. skru av alt rundt slik at du slipper å løsne de to boltene som holder den braketten til toppen.

Da kommer du til og kan skru ut føleren uten å knekke en av de boltene...slik jeg gjorde... : bh :: bh :: bh :

 

Skulle borre ut bolten..og det gikk greit helt til jeg surra inn en såkalt "grisepikk"....den knakk (selvfølgelig) og jeg måtte borre og gjenge opp ett nytt hull ved siden av det gamle...(Les: MASSE PEZ)..

 

Bare ment som et tips..Kan jo hende dine løsner fin-fint.. : vinke :

 

Mvh

mine løsnet fin fint,løsnet de etter jeg hadde vært ute å kjørt bilen god å varm,varme hjelper alltid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den store kontakten i blokka er bla. kjølevannstempen til instrument..

 

Ka annet går denne føleren til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oops.. var ikke her jeg skulle poste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.