Anbefalte innlegg

Hei, etter at en uheldig stakkar kjørte bort i meg før jul trenger jeg en høyre fremskjerm til burgunderrød preface A4 B5. Skjermen trenger ikke å være strøken eller ripefri, men helst minst mulig rust.

Er den brunrøde fargen, ikke lillaaktig. Kommer med bilder så fort jeg får måkt av bilen.

 

Hentes i området rundt oslo eller rundt porsgrunn avhengig av dato. Regner ike dette er så kurant å sende mtp verdi og "skjørhet".

 

Skrik ut hvis du har noe til en fornuftig krone!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en som kun har overflate rust i grønn. Som tar opp plass tenkte 200 kr hvis du henter. Dokka, Nordre Land, Oppland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar men jeg er igrunn ute etter en i samme farge som bilen så jeg slipper lakkering osv. Bortkastet å koste på bilen nylakka deler når den ellers er godt brukt dessverre.

 

Edit: Skjønner at det er som å pilke i dødehavet å lete etter noe så spesifikt, men kan jo være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner den, skjermen ligger her den hvis du sku ombestemme deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt ute etter en burgunderrød skjerm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.