#1 Skrevet Januar 20, 2015 Hei, etter at en uheldig stakkar kjørte bort i meg før jul trenger jeg en høyre fremskjerm til burgunderrød preface A4 B5. Skjermen trenger ikke å være strøken eller ripefri, men helst minst mulig rust. Er den brunrøde fargen, ikke lillaaktig. Kommer med bilder så fort jeg får måkt av bilen. Hentes i området rundt oslo eller rundt porsgrunn avhengig av dato. Regner ike dette er så kurant å sende mtp verdi og "skjørhet". Skrik ut hvis du har noe til en fornuftig krone! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2015 Har en som kun har overflate rust i grønn. Som tar opp plass tenkte 200 kr hvis du henter. Dokka, Nordre Land, Oppland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Takk for svar men jeg er igrunn ute etter en i samme farge som bilen så jeg slipper lakkering osv. Bortkastet å koste på bilen nylakka deler når den ellers er godt brukt dessverre. Edit: Skjønner at det er som å pilke i dødehavet å lete etter noe så spesifikt, men kan jo være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2015 Skjønner den, skjermen ligger her den hvis du sku ombestemme deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2015 bump hurr durr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2015 still need 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2015 fortsatt ute etter en burgunderrød skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...