#1 Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Er det noen her som har en how to på bytte av ledningsnett i toppen til a4 b6? Har feil på dyse 4 og i følge møller var det mest sannsynlig ledningsnettet til dysene. Problemer er bare å få byttet det. Ledningene ligger i en plastskinne med metall clips på som skal inn fra torpedoveggen inn i toppen. Skulle gjerne sett hvordan dette gjøres slik att jeg får bilen min på veien igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2015 Da var ledningsnettet byttet. Det var enklere enn jeg hadde trudd. Man må bare tørre bøye listen som ledningene ligger i ganske mye. Den tåler mer enn man tror. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2015 Varmepistol bruker vi på Møller varmer lista før man treer den inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2015 Det gikk uten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...