#1 Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Ønsker selge bbs speedline 9x19 ET 52. høystbydende over 5000kr Dekk holder vel 1 sessong tenker jeg, mulig mer. Budet er på 6000kr nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2015 Pga useriøs kjøper her på forumet, som plutselig ikke hadde penger, så selges disse igjen for høystbydende over 5000kr. Går til Søndag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2015 Er det noe skader på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2015 Når går budrunden ut, og må budene legges her i tråden? Virker som ett aktuelt felgkjøp for meg, men hvis ikke budene må legges her i tråden så er jeg ikke interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2015 Må ikke legges her nei. Så da er du ikke interessert. Si ligger på finn også. Så derfor blir det oppdatert her. Felgene er helt greie ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2015 Må ikke legges her nei. Så da er du ikke interessert. Si ligger på finn også. Så derfor blir det oppdatert her.Felgene er helt greie ja. Jeg er bare ikke glad i "budrunder". Lykke til med salg, fine felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2015 er felgene solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2015 står jo solgt jo... hehe, så ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2015 Stenger du tråden, så slipper du kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...