#1 Skrevet Juni 6, 2005 Måtte bare poste denne når jeg så det bildet, for det tror jeg er noe av det absolutt styggeste jeg har sett til en Golf 3. Døm selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2005 Usj..... og sjekk dørtrekka.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2005 Den bilen der var direkte fæææl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2005 Går en Golf i Ålesundsdistriktet med slik vinge. Uten at det gjør den noe finere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2005 sett værre, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2005 er ikke det sånn audi evo vinge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2005 Ser ut som er Audi EVO vinge ja , viss det ikke er rieger GTO vinge.... Uansett var det ikke noe pent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2005 synes det var styggt men at den passet bedre en på audi s2 som faktisk er mange som har med denne vingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2005 Fuglebad kaller man slikt!! Hverken pent eller funksjonabelt spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2005 Rieger vingen er fin i forhold til den der, så ut som noe som var laget på snekkerlinja. Ikke noe vondt ment om snekkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2005 Går en Golf i Ålesundsdistriktet med slik vinge. Uten at det gjør den noe finere da Den vingen er vekk nå... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2005 synes det var styggt men at den passet bedre en på audi s2 som faktisk er mange som har med denne vingen. Kan godt tenkes at den passer mye bedre på en S2, men på denne bilen synes jeg hvertfall det var helt forferdelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2005 Kan godt tenkes at den passer mye bedre på en S2, men på denne bilen synes jeg hvertfall det var helt forferdelig. du quota meg men jeg vil ikke ha det på meg å ha sagt at den er fin på s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2005 du quota meg men jeg vil ikke ha det på meg å ha sagt at den er fin på s2 He he. Greit, da fikk du hvertfall fram det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2005 Den vingen er vekk nå... hehe Den kommer tilbake, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...