Teppe som matcher det i bagasjerommet på Golf 4?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt et par kvadratmeter teppe på rull. Det bør være likt teppet på bekledningen på sidene av bagasjerommet i en 03 Golf 4. Det kalles så fint off-black.

Noen som veit om et sted i Akershus-/Oslo-området som kan ha noe? Jeg trenger å kunne kjøre dit og sammenligne farger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet flere bilradio butikker som har dette på rull du får kjøpt.

Biltema har også dette i et par m2 men det er ikke alltid like pent og bra i match.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært overraskende lite bilradiobutikker å finne på min vei, syns jeg.

Jepp, Biltema har jeg sett på før, det utgår.

Er det noen litt nærmere enn Finni som har lyst til å komme med et hot tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som alltid forundrer meg er enkelte norske nettbutikkers manglende respons på mailhenvendelser. Ok, mange er sikkert små eller også kun én mann, men da bør det opplyses om at det må påregnes lang responstid.

Jeg opplever noen ganger respons på første mail, og så blir det dødt. Selv etter flere mail med store kjøpesignaler. (Jeg har jobbet i "retail" i mange år tidligere, så jeg kjenner til sånne signaler.)

Man kan selvfølgelig si at mail blir tatt av spamfilter hos de eller meg, men den holder ikke når man har fått svar i første omgang. Henvendelser gjort via skjema på siden, bør også holde seg unna deres spamfiltrering. Og, ja, jeg har sjekket min egen spamfolder.

Til tider er det drit kjipt å være norsk kunde i Norge. Det er faktisk ofte bedre å være norsk kunde i utlandet. (Bortsett fra svak kronekurs for tiden.) Som eksempel har jeg skrevet og handlet med Mobile Solutions, kjappe svar og god info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.