flytte batteri til bagasjerom. golf mk4

Anbefalte innlegg

Skal flytte batteriet til bagasjerommet og lurte på om noen har tips til hvordan jeg kan feste det sikkert?

på grunn av haldexen ser jeg for meg at det blir komplisert å bruke gjennomgående bolter :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sveise nedi en brakett som batteriet sitter i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo gjerne vært det beste, men da må jeg finne noen som kan sveise.

men det er vel gjerne den sikreste løsningen samtidig som jeg ikke trenger å bekymre meg for rust eller lignende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er plass til å tre bolter.

Følg gjennomføringen for kablene som kommer ned over eksosen (vertfall på r32)

Borrer du hull her å smører på litt guffe før du trer boltene vil det nok neppe begynne å ruste.

Sveis er jo også en vei hvis du kan få hjelp til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt over de gjennomføringene. takk for tipset.

Noen erfaring med å montere større batteri på den vanlige plassen? Vurderer å utsette flyttinga til det er varmere i lufta og ta selve flyttinga samtidig som jeg tar ned haldexen for litt overhaling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ganske stort fra før som har diesel, hvor mye større tenker du? Bygge anlegg?

Kan vel gå opp litt i amp uten å øke den fysiske størrelsen så mye. Og det er kun lengden på batterie som øker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3cm ekstra lengde. Ellers likt

nye batteriet er 27cm. Nåværende er cirka 24,5 hvis jeg husker korrekt fra når jeg målte

er et agm-batteri med høyere cca :)

litt stereo ja :)

Edit: er jo bare å prøve å se om det er plass, men hvis noen har kunnskap om hvor det er mulig å modifisere etc for å få det til å passe så er jo det alltid flott!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.