Anbefalte innlegg

Hvor kan du få kjøpt tilkoblingsnippelen inn på luftputa? Det var en som hadde reist til Sverige for å skifte dem, men jeg finner ikke igjen tråden. Nippelen er av messing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan du få kjøpt tilkoblingsnippelen inn på luftputa? Det var en som hadde reist til Sverige for å skifte dem, men jeg finner ikke igjen tråden. Nippelen er av messing

Disse er vel tillsvardende niplene som brukes rundt om i industrien, Skulle ikke forandre meg om du finner noe som passer på Tess / hydroscand / Tools eller tilsvarende.

Om det ikke løser seg kan det være jeg har liggende de jeg skrudde av min som reserve da jeg byttet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse butikkene har ikke nevnte kobling, men får jeg kjøpe dine gamle blir jeg glad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse butikkene har ikke nevnte kobling, men får jeg kjøpe dine gamle blir jeg glad.

Disse du mener ?

Som du ser har jeg 4 stk brukte men bare 3 klemringer, disse var tette da jeg skrudde av, men brukte de nye som fulgte med belgene.

IMG_1504.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men niplene på bildet passer ikke. Det er messingnipelen som du skruer inn på det øverste luftpute feste som jeg mangler. Se bildet nedenfor.

Skjermbildenippel.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.