#1 Skrevet Januar 23, 2015 Hvor kan du få kjøpt tilkoblingsnippelen inn på luftputa? Det var en som hadde reist til Sverige for å skifte dem, men jeg finner ikke igjen tråden. Nippelen er av messing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2015 Hvor kan du få kjøpt tilkoblingsnippelen inn på luftputa? Det var en som hadde reist til Sverige for å skifte dem, men jeg finner ikke igjen tråden. Nippelen er av messing Disse er vel tillsvardende niplene som brukes rundt om i industrien, Skulle ikke forandre meg om du finner noe som passer på Tess / hydroscand / Tools eller tilsvarende. Om det ikke løser seg kan det være jeg har liggende de jeg skrudde av min som reserve da jeg byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2015 Disse butikkene har ikke nevnte kobling, men får jeg kjøpe dine gamle blir jeg glad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2015 Disse butikkene har ikke nevnte kobling, men får jeg kjøpe dine gamle blir jeg glad. Disse du mener ? Som du ser har jeg 4 stk brukte men bare 3 klemringer, disse var tette da jeg skrudde av, men brukte de nye som fulgte med belgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2015 Beklager, men niplene på bildet passer ikke. Det er messingnipelen som du skruer inn på det øverste luftpute feste som jeg mangler. Se bildet nedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...