#1 Skrevet Januar 23, 2015 Har RS fangere til Golf 1 fra Dietrich til salgs. De er hele og fine, og aldri lakkert. Har vært montert på hvit bil og har hvit topcoat overflatebahandling. De har festebraketter og hvite blinklys. Selges kr 1500,- eller kan byttes i andre deler til Golf 1 sånn som hengerfeste, Takgrind/takstativ eller noe andre deler :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2015 Heisann:-) Har du bilder av fangerne? Hvilke deler til mk1 bortsett fra det du har nevnt i tråden her trenger du? Mvh Andreas H Westad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2015 Jeg har kun bilder på telefon, så om du pm'er telefonnr kan jeg sende. Skal prøve å få lagt ut noen bilder her å i løpet av helga. Jeg mangler: hjulbuebreddere, eventuelt kunne et BBS kit vært interessant, lister til grillen enten røde eller blanke, sort dørk sett, baksete i sort/grønn eller komplett interiør i en farge og muligens kunne baklykter i hvit/rød/svart (ikke klarglass) være noe jeg ser etter ;-) Om du har noen andre deler så kan det være at noe annet å frister :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2015 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2015 Masse andre deler til Golf som kan være interessant å bytte i å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...