#1 Skrevet Januar 23, 2015 (endret) har 2 stk skikkelig piggfrie vinterdekk for salg. 225/40-18 dekkene er så å si ubrukte. gått kanskje et par tusen km 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2015 Du selger vel ikke kun 2 stk, feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2015 kan jeg sikkert men ikke noe god pris da.. 3000,- hvis det hjelper deg noe kan disse hentes på min jobb på kjeller ved lillestrøm event. så kjører jeg trolig e18 sørover neste helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2015 Hmmm, la meg se det ann ut uka? Trenger for all del ikke holde de igjen for meg altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2015 i og med at det bare er 3 dekk, så byr jeg 2500 inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2015 frakt dekker jeg dessverre ikke. tørr ikke engang tenke på frakt prisen. få noen til å hente den og de er dine for 2500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2015 Hvor i landet holder du til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2015 eidsvoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2015 åpen for seriøse bud på disse. er fra 2008 men er hele tiden lagret kaldt og mørkt. sender ikke. men er ofte i kr. sand og kan ta med ved forskuddsbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2015 bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2015 skal til bergen i helga og trolig derifra til kr.sand og hjem igjen til eidsvoll på mandag. kan ta med hvis noen skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2015 nærmer seg vintern nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2015 opp.. har dekkomlegger og avballanseringsmaskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2015 kjører eidsvoll - kr.sand trolig til helgen. kan ta med ved forskuddsbetaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 8, 2015 Inntil 10 kg så koster det 155,- å sende innenlands. Bare til info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 16, 2015 joa.. men fikk pakke fra postnord i går og 2 dekk veier 20kg så 3 bikker nok 25kg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 12, 2015 opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 27, 2015 har disse enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 27, 2015 har disse enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 1, 2016 Eg har eit dekk som kan fullføre settet ditt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 1, 2016 hehe og jeg har 3 som kan fullføre ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 15, 2016 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 16, 2016 Intressert i nitro rc-bil i bytte? Traxxas 4-tec 3.3 4wd (nypris 4700,-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 16, 2016 beklager du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 30, 2016 (endret) 1 solgt har 2 igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...