#1 Skrevet Januar 24, 2015 (endret) AEB innsug - pulverlakkert svart - 1000,- 2xAEB innsug - 500,- pr. AEB topp - rem hoppet av på tomgang. Eksosventiler bøyd. Bud. ANB topp - def. Kjedestrammer, ellers ok 1000,- ADR blokk - uten topp, komplett med eksteriør. 1500,- Mellomaksling 01a - 500,- Girkassefeste v.side 01a 034motorsport 200,- ADR innsug 200,- Mye slanger og styr Har bare satt noen cirka priser. Send meg ei melding og du syntes prisen er helt på jordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2015 Kan ta med deler til Drevsjø neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2015 Bakdiff 4.11, hvilken bil kommer den fra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2015 A4, men den har jeg dessverre lovet bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2015 Begge diffene og en topp er solgt. Ikke vær redd for å by på ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2015 Bump. Skambud er lov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2017 Har vell ikke mellomakslingen enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2017 Hei. Jo, den tror jeg skal ligge her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2017 Hei. Jo, den tror jeg skal ligge her fortsatt Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...