#51 Skrevet Februar 14, 2015 Får for lite trykk i forhold til det hjernen sir den skal ha kom plutselig på at jeg har to havarerte turboer liggende en plass så har ekstra wastegate der som jeg kan skru av hvis jeg finner ut hvor jeg har lagt dem i alt rote jeg har hehe. virker litt som du mulig har pulserende turbotrykk. Men siden du har feil på lambda kan det hende hjernen holder igjen. litt om pulserende trykk http:/http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5081900-1.8T-odd-boosting-when-accelerating-(pulsing)/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 14, 2015 Linken funket ikke. EDIT: Linken kom vist med "www.forum.vacn.no" foran seg BAre fjerna det så funka den Har samme problem på kald motor. Da skal vell ikke lambda ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 15, 2015 Prøvde uten ledningen til n75 nå, da lada den 0,3-0,4 men ingen fjusking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 15, 2015 Kan vere ICM eller coiler som tuller også. Typisk at de funker med moderat trykk men ikke har nok futt på fult ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 15, 2015 ICM? Kunne ikke måle noe voldsomt tenningstrekk, eller feiltenninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 16, 2015 ICM=Ignition Control Module 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 16, 2015 Prøvde meg fram ved å justere trykket på wg. Den begynte å fjuske på å bar trykk. Alt under gikk fint. Må være at den får for lite bensin eller noe. For kommer ikke ettertenninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 15, 2015 Starter opp igjen her jeg, da feilen har forverret seg. Nå starter fusking/kutting ved ca 0,4 bar turbotrykk. Fått vite at bilen ikke skal kjøres på 1,3 bar som tidligere eier hadde justert opp på wg, men på 0,8 bar. Har prøvd å koble av wg så jeg kjører fritt trykk, men det hjalp ikke. Prøvd 2 n75 ventiler. Sjekket plugger. Såg litt rusten ut, så dro over de med en stålbørste. Er nok moden for utskiftning, men får ikke feilkode på feiltenning. Nå er det kun den feilkoden på lambdaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 16, 2015 Har prøvd og sett gjennom denne tråden din. Ka er maks Lmm verdier og kortid får du dei. Ka er maks tennings retardasjon på kanal 20? Men fant ikkje dette noen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 16, 2015 Byttet tennplugger nå i dag, og det hjalp i stor grad ☺ Så nå må jeg prøve å justere wg riktig... Om ikke det fyker så måler jeg lmm verdier 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...