Hvor kan jeg kjøpe Techflex i Norge?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe ekte Techflex i Norge? Dvs ikke bare en hvilken som helst vevd strømpe jeg ikke kjenner egenskapene til.

Gjerne Flexo Clean Cut-varianten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du det kjapt og derfor du vil handle innenlands eller bare fordi du foretrekker det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema har noe kvasi lignende

koster lite. så går jo ann å kjøpe for å se hva det er? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du det kjapt og derfor du vil handle innenlands eller bare fordi du foretrekker det?
Veldig bra spørsmål. Skulle gjerne hatt det kjapt. Enkelte selgere på eBay bruker eBays international shipping program og da blir det dyrt og tregt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema har noe kvasi lignende

koster lite. så går jo ann å kjøpe for å se hva det er? :)

Ja, jeg har observert det. Jeg har noe lignende selv allerede, men skulle gjerne hatt the real deal. (Ikke at det betyr noe for noe annet enn psyken. Antagelig.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra spørsmål. Skulle gjerne hatt det kjapt. Enkelte selgere på eBay bruker eBays international shipping program og da blir det dyrt og tregt.

Dyrt kan jeg ikke hjelpe med, men har noe techflex liggende som jeg skal bruke på sikt, men uten hastverk, så hvis du har det veldig travelt kunne vi sikkert fått ordna noe hvis du ikke finner noe norsk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrt kan jeg ikke hjelpe med, men har noe techflex liggende som jeg skal bruke på sikt, men uten hastverk, så hvis du har det veldig travelt kunne vi sikkert fått ordna noe hvis du ikke finner noe norsk :)
Takk for det, men må klare å finne noe selv. Må bare utsette kablingen litt. Hvor har du kjøpt fra? Utlandet? Eller kan du handle på steder private ikke kan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verden har blitt så føkkings liten etter interwebben kom. Jeg har funnet Furryletters selv, dog ikke fra diyma, men jeg er (selvfølgelig) der også. Det var GT-R-en til Bing og Joey (SIS) som satte meg i gang. Jævla skummelt sted å lese rundt på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, verden har blitt veldig liten :)

Sett en del builds med techflex brukt til både shaving av motorrom og til stereobygg. Tenkte jeg skulle ta det i bruk når jeg oppgraderer fra 25 til 50mm strøm og jording :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 mm ja, hva skal du drive? 18-tommere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig bare en bandpasskasse med 6,5" (hvis jeg husker rett) og et frontsett, på en 4x100 watt forsterker så ikke akkurat syke krav til strøm, men liker å overdimensjonere. Så skal det på sikt inn 3-veis aktivt frontsett og muligens litt større sub. Så er mest for å dekke fremtidige behov når jeg først har ute teppet i bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er mest for å dekke fremtidige behov når jeg først har ute teppet i bilen :)
Ikke dumt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet de jeg også, men hvis man prøver å registrere seg som kunde er ikke privatperson et valg. Kun offentlig eller bedrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke techflex, men Wurth har en meget bra flettet strømpe, som har et helt annet kvalitetsnivå enn biltema/Thorshov.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din lokale elektriker har fiber armert strømpe som holder ALT, beregnet for å dobbel isolere inntaket i huset før jordfeil måle punktet. I gamle anlegg med strømtrafo som måle system.

Eneste bakdelen er at den er litt statisk så den binder støv første perioden. Eg bruker det til å dobbel isolere kabelene fra bak-montert Batteri til startmotor og sikringsboks på Golfen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din lokale elektriker har fiber armert strømpe som holder ALT, beregnet for å dobbel isolere inntaket i huset før jordfeil måle punktet. I gamle anlegg med strømtrafo som måle system.
Hørtes veldig tykt og uhåndterlig ut? Jeg aner ikke. Mulig det er ordet armert som gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerer veldig bra det, brukt det på det jeg har lagt opp av elnett i bilen,me en liten kryp i enden for pen avslutning, tåler alt! Veldig enkel å trekke gjennom, men bøyer seg ikke så pent, blir skrukkete i svingene;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes i mange dimensjoner og er svært myk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.