#1 Skrevet Januar 26, 2015 (endret) Aan 2.2L s4 motor med 550hk oppsett på 98 bensin. Jeg har en motor til overs jeg ikke kommer til og få bruk for, så tenkte og sjekke interessen for den her. H-råder og coiler er nytt og ikke montert så her har du muligheten til og handle så si alt du trenger og bygge deg en motor. Består av: Aan blokk og topp. 3B reimhjul og enkelmasse svinghjul Aan innsug Org wg Precision turbo (kun gått få km) v-bånd inn og ut. ca 550hk på 1.7 bar RS2 EVO greenrør med v-bånd ut til turbo 4" LMM 550cc Dyser Kammer levert til 550 oppsette, Jonus Aan Ecu med ferdig 550hk programvare fra Jonus Boost regulator Aan forenkla ledningsnett av jonus. Kun +,- og signal til rpm. 3" Downpipe Nye deler: 1.8t coiler med elnett 5 x K1 H-råder 550hk kit kommer som sagt fra Jonus, brukt litt men turbo er strøken og alt er fint. Bare 550 kittet har veil pris på ca 38000kr ----------------------------------------------- Prisantydning: 27000kr Delene befinner seg i Aust agder. Da jeg er offshore nå helst skriv en kommentar under eller send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2015 Stempla dine mangler noe ser det ut som .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2015 Hva mangler de Vidar? Sjekka lista til Wiseco og skal være til 2.2 detta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2015 tipper 2.2 10v Mangler lommer til innsugs ventilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2015 tipper 2.2 10v Mangler lommer til innsugs ventilene Sikker på at det trengs med såååå lav komp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2015 lommene på standard stempel er jo rimelig grov da . og ventilene stikker jo utom toppen orginalt , har ikke sett 20v stempel uten ventil lommer før , mulig det år uten , men om mankjører med stor overlapp så kan det vel bli ganske nerme . men om dem er 5 mm laver en orginal stempel så går det vel godt var jo jævlig lav komp å dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2015 Du har helt rett Vidar:) Takk for info:) Jeg var ikke klar over detta men fjerner stempla fra pakka og justerer prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...