2010 Passat R-line 2.0TDi CR 4motion Stasjonsvogn vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Fruen skal studere innenfor bomringen i Bergen de neste årene og det har dermed blitt handlet golf med skjøteledning. Derfor vurderer jeg å selge vår 2010 mod Passat 4motion. Bilen har fungert knallbra til vårt bruk med to små, behov for å dra både heste-, vare- og bilhengere, langturer med masse bagasje, til og fra barnehage og skole samt parts hauler til bilprosjekter. En skikkelig knall allround bil. Jeg har begrenset fremkommeligheten litt og montert coilovers på den. Disse er enda ikke godkjent i vognkortet, men fullt mulig å godkjenne. De står justert innenfor de godkjente mål i TUV papirene, så det er egentlig bare en formalitet som gjenstår. Bilen skal eu godkjennes nå og vil eventuelt bli solgt nylig godkjent.

Om sommeren er bilen på sitt beste og ruller på 9,5x19 ET32 BBS RS-GT med 235/35-19. Senket på Supersport Black evolution er jeg meget fornøyd med looken.

Vinterhjul er Nokian Hakkapeliitta R2 (kjøpt nye ifor) på original dim felger. R-line felgene kan medfølge om ønskelig.

Det sies at Passat 3C er blandt de beste bruktbilkjøpene man kan gjøre nå om dagen og med denne sammensetningen som vi har er det absolutt en bil vi har vært storfornøyd med. Den ser bra ut med R-line pakken, har en sprek og god motor, 4motion som tar seg godt frem og bilen sitter godt på veien.

Bilen har rullet 163.000km nå og de 100.000 første på østlandet på 2-3 år da den ble brukt av en selger som fartet mye.

Jeg kjøpte bilen av aktiv auto i Hokksund i januar 2013, så det har blitt en del km.pr år.

Felgene følger i utgangspunktet ikke med bilen, men kan eventuelt selges med mot tillegg i pris.

Av utstyr så nevnes:

Sportsseter i sort skinn/alcantara

R-line pakke

Avtagbart hengerfeste (2000kg med brems)

Cruise control

Isofix (sikkert standard)

Varmeseter foran

2-soner AC

Multifunksjonsratt

Regnsensor på vindusviskerintervall

LED baklys

6-trinn manuell

Pris: 159.000,-

Annonse på FINN.no

IMG_4854_zpsb1c29398.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er ikke solgt enda. Annonsen går straks ut, og jeg drar utenlands på jobb. Ta kontakt for en hyggelig handel. Er åpen for bud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.