#1 Skrevet Januar 27, 2015 Servopumpe-feste til s2, ABY eller 3B. Noen som har? Tlf: 92011444. Krise, må ha for og få kjørt på drevsjø. Håper noen kan ha dette liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2015 Har sånt liggende .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2015 Supert!! Kast det I posten som oppkrav, eller gi meg pris og kontonr. Bjørn-Erik Sørhaug Kongleveien 1 1963 fosser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2015 Er ikke hjemme før imorgen kveld så blir ikke sendt før torsdag da eventuelt når må du ha den da ? . 500 ? Mulig ronny kan få sendt den imorgen men han får vel ikke gjort det før etter arbeid .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2015 Fint om det kommer til helga, så kanskje jeg rekker en test til før drevsjø. Hør med Ronny da så kan det Være på plass I tide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2015 Ska høre med han .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2015 Han sku prøve få sendt den idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2015 eller så har jeg liggende i østfold. ca 30 min unna oslo og ca 45 min unna lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2015 Ronny har visst sendt en til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2015 Ronny ringte I dag og sa den var på vei, supert!! Betaling ordnes I løpet av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2015 eller så har jeg liggende i østfold. ca 30 min unna oslo og ca 45 min unna lillestrøm Hadde jeg visst det hadde den blitt hentet I dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...