Konsentrert spylervæske - tips?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har god erfaring med en konsentrert spylervæske for utblanding til fornuftig pris? Ser meg lei av å fylle opp garasjen med 3L poser og 4L dunker som kun tåler -15 grader..

Ønsker å kunne få 4L som tåler -20 grader for ca 20kr ferdig utblandet.. Tips? : klø : Kjøper gjerne inntil 25L dunk, men ikke større da det skal være mulig å flytte osv uten store problemer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enhver bilrekvisita har konsentrert spylervæske. Det er egentlig litt rart at vi nordmenn bare kjøper ferdigblandet, for konsentrert er billigere i lengden. http://www.sa.no/lokale_nyheter/article2442221.ece

Selv må jeg innrømme at jeg også bruker ferdigblandet, og kjøper inn et parti når Europris har tilbud. Sjeldent det er kaldere enn -15 i Arendal, så jeg greier meg med dette.

Les også: http://www.bt.no/bilogmotor/Spylervasken-kan-odelegge-bilen-din-1756230.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjeden jeg har behov for mer enn -15 jeg også, men det er enkelte ganger. Problemet mitt er ikke å finne konsentrert til å blande ut, men å finne det til en god nok pris.

Europris har jo -15 grader der 3L koster 12,50kr på tilbud i blant når jeg handler, og vil helst ikke overstige den prisen ferdig blandet. Biltema sin 10L dunk gir jo ved -20 ca 24L, og da blir kostnaden pr liter for høy(Nesten det dobbelte av Europris) til at jeg gidder å kjøpe inn konsentrert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema sin 10L dunk gir jo ved -20 ca 24L, og da blir kostnaden pr liter for høy(Nesten det dobbelte av Europris) til at jeg gidder å kjøpe inn konsentrert.

Spylervæske til 7,90kr/L er jo ikke ille når den da tåler -20grader. Men ja, vesentlig dyrere enn Europris, selv om den bare tåler -15grader.

Si i fra om du finner rimeligere alternativ da! Jeg har nemlig lett etter det samme selv uten hell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er jo ikke ille for en som tåler -20, men hadde håpet på en som nærmer seg Europris sine tilbud slik prismessig. Sier fra hvis jeg finner noe bedre alternativ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.