#26 Skrevet Mars 8, 2015 Det hadde vært fint om "vi" fikk til noe på Hønefoss. Jeg har sommerhus der. Så det hadde vært artig å treffe likesinnede av og til. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 9, 2015 Hvorfor ikke slå sammen Ringerike og Hadeland? kunne vært gøy å fått til noe iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2015 Hvorfor ikke slå sammen Ringerike og Hadeland? kunne vært gøy å fått til noe iallefall Det høres fornuftig ut både med tanke på antall medlemmer i disse lokallagene og den geografiske nærheten. Vi ønsker derfor innspill fra begge lokallag på dette, både fordeler og eventuelle ulemper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 18, 2015 Hønefoss omegn og Hadeland hadde vært en passe str på lokallag, vil jeg tro. Men er det et lokallag rundet Hønefoss/Ringerike nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 18, 2015 Hønefoss/Ringerike har ikke noe eget lokallag pr. dags dato. Er det mange på Ringerike som synes det blir for langt å dra til Hadeland, så er det ingenting i veien for å ta initiativ til å starte eget lokallag. Til å begynne med kan det dog være en fordel å få liv i Hadeland Lokallag igjen, få erfaring derfra og så evt. sende søknad til hovedstyret om å starte eget lokallag på Ringerike etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 18, 2015 37år, Jevnaker /Lunner området. Vært medlem noen år. Kjører Superb stv og en Golf 3 når det er tørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 18, 2015 Takker for svar! Lurte mest på om det eksisterte pr i dag, noe som isåfall hadde gått meg forbi. Vil nok tro at det er greiest slik du foreslår. Det er ikke langt fra Hønefoss over til Hadeland, så det burde ikke være noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 18, 2015 23 år, holder til på Sollihøgda i Hole. Er førsteårsmedlem nå i år. Kjøpte meg en Vw Touran 1.9TDI Highline sommeren 2014, før dette har jeg hatt Volvoer. Føler en slags tilhørighet til Hadeland, da jeg har mye slekt der, og da det ikke er noe lokallag på Ringerike, faller det meg naturlig å "sogne" mot Hadeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 19, 2015 Hvem melder seg til å dra i gang noen uformelle sammenkomster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 19, 2015 Jeg er med Min bror er sikkert med også! Han har vært medlem men har ikke meldt seg inn igjen enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 19, 2015 Jeg er også med Hva med et lite treff med noe sosial morro eller et 1.mai treff. Det er jo også et vacn treff 9.mai så felles avreise fra Hadeland kan Være et alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 20, 2015 Så bra - her begynner det jo å skje ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 27, 2015 Ja her begynner det virkelig å skje ting! så tok med den frihet og opprettet en FB side for å gi dette et lite spark i ræva! https://www.facebook.com/pages/VACN-Hadeland-lokallag/1566145963640441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 27, 2015 Supert Magnus. Dette er gode nyheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 30, 2015 Jeg er med på å sparke liv i lokallaget igjen! hadde vært morro å hatt noen uformelle sammenkomster også ja. Håper vi får til en samkjøring til treffet den 9.mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 30, 2015 Vi skal nok få det til Bjørn! Godt å høre flere har lyst til å hjelpe En samkjøring skal vi få til! Men kanskje en liten sammenkomst før den tid kunne Vært av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 30, 2015 Vi skal nok få det til Bjørn! Godt å høre flere har lyst til å hjelpe En samkjøring skal vi få til! Men kanskje en liten sammenkomst før den tid kunne Vært av interesse? Ja, må jo få det i gang igjen ja, det høres bra ut! Får prøve å få til det for jeg er hvert fall interessert i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 31, 2015 Her kommer det flere til, så bra. Takk til Bjørn-Sindre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...