#1 Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Har en 2001mod allroad 2,5tdi som fusker og stopper når jeg kommer ender halv tank ca. Fyller på diesel så starter den med en gang. Noen som har noe tips hva jeg kan gjøre? Kan slangen fra mate pumpa fra ene kammeret til det andre ha hoppet av? Noen som har vært borti noe liggende og har noe tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2015 Har en 2001mod allroad 2,5tdi som fusker og stopper når jeg kommer ender halv tank ca. Fyller på diesel så starter den med en gang. Noen som har noe tips hva jeg kan gjøre? Kan slangen fra mate pumpa fra ene kammeret til det andre ha hoppet av? Noen som har vært borti noe liggende og har noe tips ? Hørtes ut som standard dieselpumpe i tank problem Akkurat hva som skjer tørr jeg ikke si, men vet det er vanlig og at det er dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2015 Er du sikker? Sitter jo ei mate pumpe nedi påfyllings tanken som mater over i et annet kammer der hoved pumpa sitter. Så fort jeg fyller over halv tank og det renner over i det andre kammeret sviver den helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2015 Er du sikker? Sitter jo ei mate pumpe nedi påfyllings tanken som mater over i et annet kammer der hoved pumpa sitter. Så fort jeg fyller over halv tank og det renner over i det andre kammeret sviver den helt fint. Det er vel den pumpa som flytter drivstoff fra den ene til den andre tankhalvdelen som Jan A sikter til. At den av og til gir seg og at det er dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2015 Er du sikker? Sitter jo ei mate pumpe nedi påfyllings tanken som mater over i et annet kammer der hoved pumpa sitter. Så fort jeg fyller over halv tank og det renner over i det andre kammeret sviver den helt fint. Mener du må kjøpe hele modulen med alt komplett serru. Var hvertfall sånn på en a8 2,5tdi jeg sjekka på tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2015 Sjekk alle 3 nivåfølerne først, pumpa mi gikk når jeg satte strøm på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2015 Takker for svar Noen flere som har noe tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...