#1 Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Siden ny bil står på gårdstunet og jeg vil ha alt i orden ønsker jeg å kjøpe litt stort og smått til B4. Oppdaterer fortløpende så fort jeg kommer på noe. Nåværende liste er som følger: - Plastikkdeksel over/foran radiator på femmer-motor (80 2,3, S2, RS2) - Deksel over avtagbart hengerfeste - Sentrallåsenhet - Sort gulvteppe (må være ok) - Sorte dørklister - Sorte nedre A- og B-stolpedeksler - Låseknappen til bakdør (den lille sorte) - Sorte bagasjeromsmatter/sidekledsler - Et leselys/håndtak - Låsepropper til kanaler h+v (under bil) - Deksel over avtagbart hengerfeste fra B4 Alt må være helt og i god stand. Gi en lyd hvis du har noe! Hvis du har en delebil kan vi bli enige om en pakkepris hvis du har alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Hei. Har plastdeksel som er over radiator til RS2. Kom med bud. Har kanskje leselys/håndtak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2015 Har kanskje sentrallåsenheten. Hvordan ser den ut og hvilket delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2015 Hei. Har plastdeksel som er over radiator til RS2. Kom med bud.Har kanskje leselys/håndtak. Har kanskje sentrallåsenheten. Hvordan ser den ut og hvilket delenr? PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...