#1 Skrevet Juni 6, 2005 her e nogen bilde fra søndagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2005 Så flink fotograf du er Morten Tror jeg telte mellom 22-24 forskjellig VAG biler på det meste. Og det må meget bra for et lokallagstreff til å være. Kan det da ha vært opp mot 35-40 pers. Vel få lokallag som kan skilte med slikt oppmøte?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2005 Gjort d før Morten?? Såg ud så nogen hadde satt strøm i halen t Ibux.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2005 men.. men.. dårr e jo ein ford der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2005 Er det mulig???????? Fort gjort å glemme dette gitt.... Får håpe noen kan slenge inn en tråd her et par dager før første søndag i Juli, slik at sløkkiser som meg også husker dette her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2005 Er det mulig????????Fort gjort å glemme dette gitt.... Får håpe noen kan slenge inn en tråd her et par dager før første søndag i Juli, slik at sløkkiser som meg også husker dette her.... Kan godt lage en fast tråd hver måned om lokallagstreff hvis det er ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 Kan godt lage en fast tråd hver måned om lokallagstreff hvis det er ønskelig Ikkje dumt d nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...