#1 Skrevet Januar 31, 2015 Komplett baksete i sort skinn. Med nakkeputer, bilbelter, sittepute og rygg. Dette passer kun til avant, med unntak av sitteputa som også passer til sedan. Selges 1500 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2015 du har ikke forann også???? har beige i min så hadde sett noe dumt ut med svart bak da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2015 du har ikke forann også???? har beige i min så hadde sett noe dumt ut med svart bak da Nja, hadde jeg hatt foran også ville jeg vel skrevet det i første post Men, jeg har et tilsvarende fra S4 som nå sitter i A6. Dette er utgaven med åpne nakkestøtter. Ulempen er litt slitasje i førersetet (hull i innsteget som vanlig), men en skinnlapp for å lime på medfølger. Og prisen er deretter, 3500 for forseter og bakseter.Sitter i bil og demonteres ikke før kjøper faktisk dukker opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2015 OT, men hvordan ser man forskjell på avant og sedan bakseter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2015 OT, men hvordan ser man forskjell på avant og sedan bakseter? Sitteputa er lik. Avant: Ryggen er todelt og med pen bakside. Nakkestøtene har rette pinner nedover i ryggen. Sedan: Ryggen er ett helt stykke og med stålstenger og åpen stopppå baksiden. Nakkestøttene har buede pinner nedover i ryggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...